Virginia Enel Fenomen má hotové RTG!

22.09.2016 11:13

Už když jsem si jí pořizovala, tak jsem se bála, jak to dopadne. A poslední týden byl hrůza v noci jsem nemohla spát, prožívala jsem strach, bezmocnost z věci, kterou nemůžu nijak ovlivnit. A po včerejšku 14.9.2016 je všechno pryč!
VIRGINIA ENEL FENOMEN zvládla RTG DKK - HD B- 1/1, DLK - ED 0/0
Mám velikou radost. Chci poděkovat všem, kteří na nás mysleli a drželi nám palce(nebudu vás jmenovat vy víte). Další poděkování patří celé naší rengenovací výpravě Václav Kuncl , Kačka Eliášová  Roman Eliáš byli jste skvělá podpora a hlavně pomoc, moc si toho vážím. Díky patří i Miriam Butyková za mou úžasnou Virginii. Nesmím zapomenout poděkovat svojí mamince Alici Zelinkové, která tu pro mě celou dobu je a v mém strachu byla mojí největší oporou, která mě neustále ujišťovala, že to bude v pořádku (jako vždy měla pravdu). Ovšem největší poděkování patří Virginii za to jaká je.